top of page

FED&国债、外汇、SPX

Public·21 members

Johnny Daniels
Johnny Daniels

Sunt Sofer De Camion



În România, un şofer de camion câştigă acum cât un corporatist. Cu toate acestea, oamenii nu prea se înghesuie să se angajeze, iar firmele se plâng că nu-şi pot onora comenzile. Unul din motive ar fi drumurile proaste.




Sunt Sofer De Camion



Un şofer de tir câştigă în ţară în jur de două mii de euro. În alte ţări europene salariile încep de la trei mii de euro. Veniturile mari nu înseamnă neapărat şi că la poarta firmelor aşteaptă mulţi doritori. Cel mai mare obstacol sunt chiar drumurile proaste din ţară.


Specialiştii estimează că deficitul de şoferi cu atestat este de 40.000. Şi în agricultură e nevoie de angajaţi care să conducă utilaje. În ultimii 10 ani, peste 20% s-au reorientat spre alte meserii chiar dacă salariile sunt bune.


Pentru a găsi un loc de muncă ai la dispoziție mai multe variante. Poți accesa site-urile cu locuri de muncă, sau poți verifica ziarele săptămânale. Unii angajatori preferă varianta ziarelor, astfel că ai șansa să găsești și aici multe anunțuri care nu sunt puse și pe internet.


Întotdeauna să ai centura pusă, atât din motive legale, dar mai ales pentru siguranța ta. Chiar dacă unii şoferi de camoion consideră centura de siguranţă incomodă, aceasta îți poate salva viaţa în cazul unui accident. Nu vei fi proiectat prin cabină în cazul unui impact şi vei rămâne în faţa volanului, având posibilitatea să controlezi pe cât posibil camionul după impact.


Menţinerea unei condiţii fizice bune este parte din actvitatea fiecărui şofer de camion. Exerciţiile regulate şi un somn adecvat te ajută în timpul condusului să eviți durerile de spate sau de picioare datorate timpului petrecut la volan, în aceeași poziție.


Cookie-urile, precum și datele cu caracter personal, sunt importante pentru ca site-ul să poată funcționa în condiții optime. Pentru a vă oferi o experiență cât mai bună, folosește cookies ca să țină minte faptul că v-ați înregistrat pe site, să colecteze statistici anonime, să vă poată oferi funcții avansate, precum și să vă livreze conținut personalizat de marketing.


Pasiunea nu are vârstă, iar dacă faci lucrurile doar pelecând de la acest criteriu, nici măcar vârsta nu contează. Dar, cu toate astea, uneri rămânem uimiți de puterea unora dintre noi, precum este și Brian Wilson, din Sheffield, şofer pe camion la 90 de ani. Britanicul și-a început cariera de şofer pe camion în urmă cu șapte decenii, în 1953. Șaptezeci de ani mai târziu, tatăl a patru copii încă se trezește la 4 dimineața pentru turele de 12 ore în care face livrări în diverse locații din Marea Britanie, inclusiv Rochdale, Birmingham și Newcastle


La fel ca și camionul său, Brian Wilson are nevoie de un control medical complet de la medicul său în fiecare an, care îi permite să conducă pe șosele. După ce a trecut de inspecția anuală, spune șoferul de 90 de ani că este bucuros că nu trebuie să pună încă frână carierei sale.


Începătorii în carieră ca șoferi de vehicule comerciale ușoare de până la 3,5 t vor încasa salarii mai mici. În schimb ce șoferii profesioniști cu experiență cu un examen final de ucenicie, șoferii de autovehicule și vehicule articulate sau șoferii de camion cisternă pot câștiga mai bine.


De fiecare data cand se apropie sarbatorile sau week-end-urile apare aceeasi intrebare: oare ce restrictii de camioane sunt in Europa, in tara X sau Y? Oare cat mai pot sa merg pana incepe restrictia?


Ne straduim sa iti oferim cele mai bune si mai noi informatii legate de restrictiile de circulatie a camioanelor in Uniunea Europeana. Totusi, trebuie sa ai in vedere faptul ca cel care decide programul de lucru esti tu. De aceea, este bine sa verifici cu mare atentie restrictiile si sa le confirmi cu dispeceratul firmei pentru care lucrezi, in caz ca ai nelamuriri. Cum spuneam si mai sus, restrictiile de circulatie in Uniunea Europeana afisate aici sunt orientative. Ne straduim sa fie 100% corecte, dar oricine poate gresi. De aceea, te sfatuim sa confirmi informatiile din mai multe surse.


În calitate de angajator, trebuie să vă asigurați că șoferii dumneavoastră sunt instruiți să utilizeze corect tahograful. Trebuie să păstrați înregistrările tahografului timp de cel puțin 1 an. Copiile pot fi furnizate șoferului sau autorităților locale, la cerere.


Recent, o companie de logistica din Germania, avand in dotare un numar de aproximativ 300 de camioane, a oferit un punct de vedere referitor la deficitul mare de soferi cu care se confrunta in prezent.


Stefan Bork a facut referire, in interviul acordat Die Welt, la faptul ca este importanta imaginea publica a soferilor de camion din Germania. Mai precis, acesta s-a aratat nemultumit de reputatia proasta a conducatorilor auto de camion, dar si de eforturile minime ale guvernului german cu privire la industria transporturilor.


Cu atestatele însă este o mică problemă. Cărțile de legislație sunt deținute doar de școlile de șoferi în care se dau examene. Chestionare puteți face pe soferiteste.ro pentru CPI marfă, agabaritice și ADR. Eu nu dețin aceste cărți dar puteți discuta cu cineva din țară să meargă la un centru unde se dau examene să tragă la xerox legislația lor sau să cumpere dacă găsesc. De asemenea, s-ar putea să vă ajute domnul care deține site-ul soferiteste.ro (specializat în atestate TIR), are acolo adresă de e-mail și vă recomand să luați legătura cu dumnealui.


Salut Alex. Eu sunt stabilt in Italia si urmeaza sa iau categoriile CE. Automat voi avea permis italian,intrebarea mea este daca pot lua atestatele in tara,sau e nevoie sa convertesc permisul pentru a le obtine? Mersi


buna ziua sunt posesorul unui permis de conducere categorii A B C E obtinut in aprilie 2006 in romania si schimbat in 2013 in spania in am posibilitatea de a obtine atestatele si cardul tahohraf in romania sau avand schimbat permisul in spania trebuie sa sustin examenele pentru atestate in spaniamultumesc


Am facut scoala de soferi complet in UK. In Romania nu am avut carnet. Cat B (500 in 2014), C si CE in Nov 30 2019 am luat restul. Logic am luat automat C1E / BE alea alea. Plus Atestat CPC. Asta in 2019. Locatie, undeva in Newmarket. Nu e langa Londra. Daca ajuta pe cineva. Am cerut acuma la inceputul lui 2021, sa schimb permisul in Romanesc. A durat 1 stapamana permisu (de la depunerea actelor, iar inainte de depundere am asteptat 1 luna, din cauza ca nu puteam sa ma programez mai repede. Am facut intre timp Vizita medaicala cica aia e valabila 1 an de la emitere. Ca ma speriasem ca nu e valabila decat o luna.), iar CPC ma rog atestatele au trecut aproape 25 de zile si nimic de la ARR.


Buna.Am luat cat.C si CE, am luat CPI si acum urmeaza sa dau ADR colete si ADR cisterne,dar am vazut pe un site de unde am învățat,ca este si ADR clasa I ..Intrebarea mea este urmatoarea:Pentru a fi sofer pe cisternă GPL ,e de ajuns sa iei ADR colete si ADR cisterne?Multumesc.


Datele recente arată că este nevoie de peste 100.000 de șoferi profesioniști în Europa, în acest moment. Doar în Germania sunt căutați peste 60.000 de șoferi de camion. Criza de forță de muncă din acest domeniu s-a acutizat mai ales după izbucnirea războiului din Ucraina, pentru că mulți dintre cei care lucrau în domeniu au fost nevoiți să se întoarcă în țara lor.


si eu sunt sofer pe tir si am aceiasi problema sunt discromat,nu este corect sa ne ia dreptul de a conduce.eu vad foarte bine atat de la distanta cat si de aproape vad orice atat ziua cat si noaptea observ orice umbra,si totusi in avizul medical mi-a scris a se evit acondusul pe timpul nopti.imi e frica acum cand o sa fac din nou avizul medical sa nu imi dea inapt


Salutare.Am fost la oftalmolog si am intrebat daca discromatii sunt apti pentru obtinerea permisului de conducere. I-am spus doctorului ca stiu ca legea este flexibila, iar unii doctori dau apt iar altii nu. Mi s-a spus ca de cand suntem in UE si discromatii pot obtine permisul, dar ca trebuie sa faca niste teste suplimentare la Policlinica RATB. A mai fost cineva acolo? Stiti mai exact in ce constau aceste teste?Multumesc.


Cazul meu nu este asa grav, cam jumatate din planse le vad daca ma concentrez. Doctorita a fost intelegatoare si mi-a lasat destul timp. Pt categoria B sunt sanse bune sa primiti, profesionisti sau cariera militara etc, nu prea cred.


sunt discromat si nu trec acel test la la obtinerea permisului am dat bani acuma lucrez pe tir dar as vrea sa stiu de firma aia care zici u de la brasov cu ochelarii. dami si u niste date despre firma aia pls. cu respect


Buna la toata lumea.Ma numesc Ciprian si locuiesc in Resita,visul meu este sa imi cumpar o locuinta in Timisoara deoarece consider ca aici nu am viitor.Asa ca acum doi ani(cand am implinit 21 ani)m-am hotarat sa imi aleg o slujba care practicata fara studi superioare sa imi ofere un trai decent si sa pot merge in vestul Europei si doar in cativa ani sa imi indeplinesc visul.Asa ca m-am orientat spre soferie.Zis si facut m-am inscris pt categoria B,la scoala de soferi mi-au zis ca daca vreau pot sa platesc 200 lei si nu mai trebuie sa fac vizita medicala si asa am facut(greseala mea ca in felul acesta aflam ca sunt partial discromat si imi luam gandul)dar din dorinta de a nu sta pe la usa doctorilor am ales sa platesc dosarul nemaifacand nici o vizita medicala.Am luat permisul si de 2 ani conduc fara nici o problema, nu stiu cum e sa fi oprit de politie.Insa in luna octombrie a anului trecut la locul meu de munca(consultant vanzari Dedeman) doamna doctor care ne facea controlul periodic ne-a aratat la fiecare plansele colorate si surpriza nu vad decat vreo 2 planse.imi este foarte greu sa ma las batut,conduc zilnic si imi vine sa rup volanu cand in trafic vad semaforul de la 100 metri distanta si evit fara problema asa numiti soferi care iti taie calea.Cum nu am de gand sa renunt find o fire ambitioasa m-am hotarit sa incerc pe la doctori sa vad ce parere au.Am fost la o doamna doctor i-am zis de la inceput ca sunt partial discromat,dansa s-a purtat foarte frumos cu mine dar m-a indrumat sa merg la spital deoarece acolo se fac controale periodice la soferi si ca ar fi bine sa incep de acolo zis si facut.Dar surpriza cand am intrat in cabinet la o doamna doctor oftalmolog ( Quint Felicia) nici nu am putut sa vb cu dansa ca a sarit la mine ca nu imi da nimic,sa plec,cine m-a trimis s.a.Dupa ce i-am spus sa se duca undeva(intelegeti voi) am plecat.A doua zi m-am dus iar la prima doctorita care m-a indrumat la Policlinica CFR din Timisoara deoarece acolo au un aparat care detecteaza cat de grava e discromatia si am de gand sa merg in curand.Domnule Vasile Tomoioaga vreau sa va multumesc,de cand am intrat pe acest blog aceste comentarii atat a dumneavoastra cat si a celorlalti oameni care imi impartasesc problema au fost o alinare pentru sufletul meu si vreau sa va urez multa santate tuturor ca toate celelalte ni le facem singuri.O zi buna. 041b061a72


About

Welcome to the group! Connect with other members, get updates and share media.

Members

  • Anan Salupponh
    Anan Salupponh
  • Mike Hughes
    Mike Hughes
  • Eli Taylor
    Eli Taylor
  • Ian Murphy
    Ian Murphy
  • Bogdan Gusev
    Bogdan Gusev
bottom of page